Login

Register

Login

Register

zwroty i reklamacje

Zgodnie z polskim prawem, możesz odstąpić od umowy kupna sprzedaży i zwrócić nam zamówione produkty, które nie przypadły Ci do gustu. Na odstąpienie od umowy masz  łącznie 14 dni kalendarzowych od momentu fizycznego otrzymania przesyłki. Z możliwości zwrotu wyłączone są towary wymienione w punkcie 7.8 Regulaminu.

 

Wyjątki (wyciąg z regulaminu)

„7.8. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest Produktu dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (np. wkładki laktacyjne, skarpetki, bielizna osobista, wielopaki).“

Zwracany towar wraz z dowodem zakupu (fakturą VAT)  i wypełnionym formularzem zwrotu należy wysłać na poniższy adres:

BLOMA sp z o.o.
ul. Cybernetyki 7D/57
02-677 Warszawa

Przed realizacją wysyłki należy skontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej: hello@wonderwool.pl. W e-mailu należy podać numer zamówienia, którego ma dotyczyć zwrot oraz numer konta, na który winien nastąpić zwrot należności.

Zwracany przez Klienta produkt zostanie przyjęty tylko w przypadku produktu nieużywanego i nienoszącego śladów eksploatacji oraz, gdy będzie odesłany w oryginalnym nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością. Produkt nie może być zwrócony, jeśli Klient zdjął lub uszkodził opakowanie, w tym również worki foliowe, w które był zapakowany. Odsyłany produkt wraz z oryginalnym opakowaniem powinien zostać starannie zabezpieczony, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, będącego wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania oraz/lub niewłaściwego zabezpieczenia przesyłki.

Koszt opakowania i odesłania produktu ponosi Klient.

 

Zwrot należności

W przypadku zwrotu zamówienia, po tym jak zwrócony produkt zostanie przez nas zarejestrowany i uznany za pełnowartościowy, Wonderwool przeleje należną kwotę na Twoje konto.

 

Warunki zwrotu w przypadku płatności za pobraniem (COD)

Jeśli produkt został przez Ciebie opłacony za pobraniem – gotówką, do wykonania zwrotu potrzebujemy Twojego numeru konta bankowego, na które powinny zostać przelane pieniądze.

Dodatkowo informujemy, iż z uwagi na czas potrzebny na zaksięgowanie uiszczonej kurierowi kwoty na naszym koncie bankowym, zwrot za odesłane zamówienie opłacone za pobraniem, może potrwać dłużej niż w przypadku zamówień opłaconych z góry (do 21 dni).

 

Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby produkty wysyłane do Państwa nie posiadały żadnych wad. Każdy produkt przechodzi należytą kontrolę – sprawdzany jest pod względem jakości i ewentualnych wad ukrytych. Kontrolerzy Jakości dokonują weryfikacji elementów z atestami materiałowymi, a także oceniają zgodność i prawidłowość wykonania poszczególnych elementów. Następnie produkt zostaje starannie opakowany, oznakowany i przygotowany do wysyłki.

Kupując w naszym sklepie internetowym mają Państwo również gwarancję bezpiecznej dostawy. Zależy nam na tym, aby zamówiony towar dotarł do Państwa w nienaruszonym stanie, możliwie jak najszybciej.

Jeżeli jednak zakupiony towar nie spełnia Państwa oczekiwań, mogą go Państwo zareklamować. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w następujący sposób:

pisemnie na adres:

BLOMA sp z o.o.
ul. Cybernetyki 7D/57
02-677 Warszawa

lub w formie elektronicznej na adres: hello@wonderwool.pl

Zalecamy podanie w opisie reklamacji, informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Reklamacja powinna również zawierać:

  • numer zamówienia;
  • imię i nazwisko;
  • adres e-mail, pod którym masz zarejestrowane konto w serwisie wonderwool.pl;
  • opis wady.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. Poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o sposobie jej rozwiązania.

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, prosimy odesłać reklamowany produkt wraz z fakturą VAT na adres:

BLOMA sp z o.o.
ul. Cybernetyki 7D/57
02-677 Warszawa

Zwrotu należności dokonujemy po odnotowaniu przez nas otrzymania produktu z reklamacji. Zwrot należności nastąpi w sposób analogiczny do wybranego sposobu płatności za produkt towar.

Twoja satysfakcja z naszych usług to priorytet Wonderwool. Staramy się odpowiadać na wszelkie zapytania i sprawy tak szybko, jak to możliwe. W przypadku pytań związanych z reklamacjami, prosimy o kontakt pod adresem hello@wonderwool.pl.

dołącz do nas

Zapisz się do newslettera Wonderwool i bądź zawsze
na bieżąco.